حتی اولین حضورش تو انیمه هم خفنه 😁

حتی اولین حضورش تو انیمه هم خفنه 😁
دیدگاه ها (۱۲)

رو دوتاشون کراشم 😂

فک کنین سال ۱۵۰۰ اینجا پر اکانتایی میشه ک صاحباشون مردن

این داستان من و دوستم 😂😂

لعنتی کراش

عیلان ماثک بسکن تو اون پسر خفنه داخل انیمه نیستی😰راستی ۸۰۰ ت...

آواتار اولین انیمه ای که تو عمرم دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط