لبای تو خوراک شکارمنن تو شکارو من شکارچی🤗🙂

وقتی پیش منی...!
ضربان قلبت تند میزنه؟
حس میکنی هوا کمه؟
دستو پاتو گم میکنی؟
زبونت بند میاد؟
نمیدونی چی بگی؟
ساعتا یهو کند میشن؟
فقط به صورتم خیره میشی؟
یا فقط من خیلی عاشقم؟!😞❤
دیدگاه ها (۴)

ارامش فقط گریه توی بغلت😻😔

یکیو دارم که هرروز بهش میگم دوست دارم🙄

تو رو آرزو میکنم عزیز دلم❤

تو تار موهات محکم ترین ریسمون به دستامه😇

#pain #P³⁴«ویو راوی » تهیونگ با انتظار به چشمایی که ظاهرا ع...

پارت 1 وقتی(میدزدتت و.....) #هیونجینزیرزمین عمارت بوی نم و چ...

part11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط