قصه قصهی حق خواهی است و این آتش آغاز پایان تاریکی.

دیدگاه ها (۰)

هعب

اگ جرعت داری جواب بده

ادمایی که گریه میکنن برای این نیست که ضعیفن برای اینکه که دی...

قصه، قصه‌یِ حق‌خواهی است؛و این آتش، آغازِ پایانِ تاریکی.

اگ پایان را میدانستمهیچ گاه آن را اغاز نمیکردم...

جمله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط