هعییی فیلسوف میشدم..

هعییی فیلسوف میشدم..
دیدگاه ها (۰)

#آهنگ #سرگرمی #دنس #موزیک #تیک_تاک #مود

#میم #ادیت #سرگرمی #مود #تیک_تاک #طنز

شب بخیر پسرم خوب بخوابی😁

یکی یدونم#آهنگ #تتلو

هعییی داشتم از خیابون رد میشدم که یه دفعه یه شاهکار دیدم

فیلسوف ایرانی که هنوز دنیا را به چالش میکشد!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط