من ساعت ۳ شب تو آیینه دستشویی

من ساعت ۳ شب تو آیینه دستشویی
دیدگاه ها (۰)

برم دیگه نیام با نبودنم که خوب بودید جدی بگین

سلامیوسسسس

منتظر جمعه هستید دیگه؟

حالمم بدهه🖤🖤🖤🖤

چیزی که وی وقتی ساعت ۴ صب میرم دستشویی تو آینه میبینم...

ولی قیافم ساعت سه ی نصف شب جلوی آیینه ی دستشویی🪞🤌🛐✰⋆。:゚・*☽:゚...

من تو دستشویی تالار:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط