حیف ترسویی... 🙄🚫

حیف ترسویی... 🙄🚫
دیدگاه ها (۳)

لب تر کنی من پیدام میشه. 💋🔪

کارام روی بیت...

بندازی رو این قلبه ترک 😄💔

فیکشه هر کی که میگه عینشه 🙈💦

ترسویی! میخواهی در میانه باشی؛ نه دوستم داری و نه نبودم را ...

نیمار

حیف دیگه حیف😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط