به کارما اعتقاد ندارم..

به کارما اعتقاد ندارم..
شاید کم ولی زیاد اعتقاد ندارم.
دیدگاه ها (۰)

بریم تو وایب زوتوپیا..

وای این دوتا>>>

فقط میخوام زندگی کنم.نه چیزی کمتر نه بیشتر.

نیک...

ولی من به شدت به کارما اعتقاد دارم👌🏻👌🏻

گر بدی کردی بدان روزی جزایش می‌رسد 😉به کارما اعتقاد داری ؟ 🤔...

حرفی ندارم 😬خودم که به وجودشون اعتقاد دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط