فقد واکنشش

😂😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

لایک یادت نره

لایک کردی دیگههه

وقتی پشت تلفن دعوا میکنم

واکنشش:😭🎀

چقدر واکنشش قشنگ بود🙈🤣

وقتی دریفت میرم جلوی داداشم واکنشش:اگه خواهرم نبودی گرفته بو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط