چون تو دارم ، هر چه دارم زندگی ست ......

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
خدا وند تمام خوشبختی من است
دیدگاه ها (۲)

{ ۰ مهربانی را از خدا وند بیآ موزیم ۰ } ۰

تا وقتی دعا ی خیر پدر و مادر باهاته ، مهم نیست چه کسی مقابلته ۰

خدا وند ، تمامی خوشبختی من است .......

دوباره سلام ، آرامش نتیجه یاد خدا ست ۰

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

خوش به حال آنکه دلش همواره به یاد خدا ست

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط