دارم دیگه کم کم روانی میشم

دارم دیگه کم کم روانی میشم
آخه این چیه که من بخاطرش داره اینقدر خندم میگیرههه🥲😭
دیدگاه ها (۰)

وای دقیقا و در صورتی که هیچکدوم از اونایی که دارن راجبشون حر...

چایی رو به همه چی ترجیح میدم🤌🏻

هوم...🙂💔

بخدا که دیگه دارم روانی میشم😒

دیگه دارم روانی میشماینترنتا کی وصل میشن؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط