یه افسانه هست که میگه

یه افسانه هست که میگه
بارون اشکائیه که رفتگان(مردگانِ) ما برامون میریزن
دیدگاه ها (۳)

عشق برا بعضیا مثله لیمو شیرینهولی برا من کاکائو تلختلخیش و د...

حداقل یه درصد فکر کنین خنده های اون فیکه!

یه افسانه هست که میگه:#تئوری#افسانه

یه افسانه ژاپنی هست که میگه …

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط