ولی بارون :)))

ولی بارون :)))
دیدگاه ها (۲۷)

ولی واقعا بعضیا لیاقت محبت و عشق رو ندارن

دنیا رو برات فدا میکنم ..‌

ولی این آهنگ:))

یدونه از این مردا

بارون فقط تو تنهایی حال میده #تیک_تاک #ویسگون #بارون

چقدر بارون دوست دارم و دلم میخوادددیه قدن زدن تو بارون و بوی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط