بعضی دخترا گریه میکنن خیلی خوشگل میشن

بعضی دخترا گریه میکنن خیلی خوشگل میشن
دیدگاه ها (۶)

آخ این آهنگ زیر بارون با یک چای داغ مزه میده

بوی ماه مهر 😎

فکر کنم فقط من اینجوری هستم

پاشو دیونه #پاستیل #پاییز #پاشو_بیا

‏چجوری تو فیلما وقتی گریه میکنن انقدر خوشگل میشن؟من وقتی گری...

گفتی گریه میکنی چشات خوشگل میشن..🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط