چرا میترسم برم کارنامه بگیرم😁🤣

چرا میترسم برم کارنامه بگیرم😁🤣
دیدگاه ها (۱۰)

واقعا حرفی نداره....

تورو دوست خواهم داشت😁😁

حاجی برم نسخه ی ولکام هومشو پیدا کنم..با بغلم نکن من میترسمم...

حاضرم کل زندگیمو بفروشم برم اینا رو بگیرم

بچه هااااااا یه خبر خوببببب کارنامه رو سه شنبه گرفتم همه رو ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط