خب اولین پست از وایب جدید

خب اولین پست از وایب جدید
وایب جدید قشنگه؟

میخواستم به چیزی رو بگم
اینکه خیلی حمایتا کم شده و با اینکه نزدیک ۳۰۰ تا فالور دارم تعداد لایکای پستایی که میزارم به ۱۰ تا هم نمیرسن یا اینکه تعداد کامنتا هم بیشتر وقتا حتی یکی هم نیستن و واقعا انتظار بیشتری دارم
خلاصه اینکه خیلی منو ایگ میکنید🥺🎀
و واقعا ناراحتم 🗿
بعضیام اصلا به پیجم سر نمیزنن که بفهمن منه بدبخت هنوز زندم
دیگه سرتون رو درد نمیارم و ممنون که تا اینجا خوندی اینم جایزت🍭🍭🍭
دیدگاه ها (۳)

خب میخام دوباره وایب رو شروع کنم و برای پست هام کاور بزارم ا...

میخام یه ارتش درست کنم و امیدوارم که همکاری کنید باهام و این...

بچه ها میخوام ی چیزی بهتون بگم

こんにちは、私のグリッターの皆さん!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط