سلام بر آنان که در اعماق قلب ما زندگی می کنند بی آنکه خود

سلام بر آنان که در اعماق قلب ما زندگی می کنند بی آنکه خود چیزی بدانند.....
#هنداونه_چشمک_زن
دیدگاه ها (۰)

راستش نمی تونم قبول کنم...

شرمنده...#خواب #خوابم_میاد

برای عاشقان پزشکی...#دکتر_روح #کیدراما

#خانواده_انتخابی #بیست_و_پنج_و_بیست_و_یک #قهرمان_ضعیف_کلاس #...

عاشقانه های شبنم

دنیایی منی شبنم زندگیمی

یهودشناسی ،چه نژادهایی در اسرائیل زندگی می کنند ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط