چقد وایبمه:))))

چقد وایبمه:))))
بخش شاد و اروم درونم اینطوره...
اهنگ مورد علاقمممهه
دیدگاه ها (۷)

چقدر قشنگگگ ثروتمند از خاطراتت:)☀️

دقیقا ی همچین چیزی:)

اوه.امشبم:)راستی..امشب تولدمه ۱۷ ساله شدمچیزایی خوبی راجبش ن...

اما حداقل ادمای خاصی داشتم نه؟؟؟:)از کجا معلوم شاید ادم خاص ...

یکمم اهنگ شاد...#اهنگ

چقد دلتنگی بده پدرو مادر روحتون شاد 🥹😔

ریمیکس شاد چین چین #اهنگ #موسیقی #عاشقانه #شاد #تکست_خاص

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط