یادمه یبار وسط دعوا داد زد گفت:

یادمه یبار وسط دعوا داد زد گفت:
انقد اخلاقت مزخرفه
کـه هیچ کسی رو جزء مـن نداری!
احمق بود دیگه نمیفهمید
انقد دوسش دارم
کـه نیاز بـه دیگران ندارم
همین حالا بـه اندازه مو هـای سرم
رفیق خوب دارم
اونو دیگه ندارم
تـو آخرین دعوا داد کشید گفت
انقد سرت با رفیقات گرمه
کـه اصلا منو نمی بینی
نمی خواست بمونه
دنبال دلیل می گشت😔
دیدگاه ها (۴)

من خفخون میگرم شما بگید لطفا"❓️❓️❓️‼️⁉️

وفاداری نسبت به یک رابطه،معرفت می‌خواد…🫵

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

به مناسبت تولد تام کروز بخشی از دویدن‌های پایانش توی فیلم‌ها...

تک پارتی.. اشتباه.. بخش دوم

زندگی دوباره

Anya x Damian پارت۳۵

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط