قلبت رو فدا کن...

قلبت رو فدا کن...


این جمله ای هست که توی آخرین لحظه ی همشون وجود داشت🥺
دیدگاه ها (۱)

این انیمه از هر لحاظ فوق العاده است...

ولی عملیات پس گیری شیگانشینا انیمه رو وارد یه خط زمانیه دیگه...

ولی بیاین یادی کنیم از زیباترین کاپل های دنیای انیمه😃💗

بچه ها کسی اسم این انیمه رو میدونه؟؟

با یه جمله ی غمگین زندگیت رو توصیف کن..حمایت؟

بوسیدن لب های تو گناهیست که حاضرم تا اخرین لحظه ی عمرم مرتکب...

🥹🤣این لحظه رو برا همه ممدا آرزو میکنم از جمله خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط