من واقعا ناراحتم چون لایک ویدیو هایی که مربوط به تولد جی

من واقعا ناراحتم چون لایک ویدیو هایی که مربوط به تولد جی کی بود خیلییی بیشتر از ویدیو های مربوط به تولد نامجون هست و واقعا برای افرادی که بین اعضا فرق میزارن متاسفم و نمیتونم درکشون کنم به نظر من نامجون خیلییییییی خوشگل و جذابه و این که اعضا رو با هم مقایسه کنیم و بگیم اون خوشگل تره یا اون زشت تره واقعاااا کار اشتباهیه چون هر کدوم زیبایی خودشون رو دارن اوپا من واقعاا دوستت دارم و تا آخر عمرم ازت حمایت میکنم حتی اگه هیچکی تو دنیا ازت حمایت نکنه💜💜💜
بازم ازت ممنونم که بی تی اس رو انتخاب کردی و کلیبیی حرف های قشنگ بهمون زدی💜💜
تولدت مبارک🥳💜💜💜
دیدگاه ها (۲۴)

تولد مبارک بهترین بهترین ها💜💜💜💜

دقیقا تا وقتی که نامجون هست چرا بقیه👌🏻👌🏻

Happy birthday to RM🥳🥳💜💜 Happy birthday to best leader💜💜

خیلییی ممنونم که به دنیا اومدی اوپا💜💜💜عاشقتم💜من تا آخر عمرم ...

بسیار مهم

در گپ روبیکای ارتیست های ویسگون چه می گذرد؟ پارت ۳سلامم چطور...

وقتی گفته بودن باید جداشید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط