این یک نوع سندروم به نام سندروم صداهای ناجور طرف از صدای

این یک نوع سندروم به نام سندروم صداهای ناجور طرف از صدای اوغ کردن بدش میاد
دیدگاه ها (۳)

بدون دروغ بگین که اولش فهمیدین استتار کرده یا نه

سیگما به توان چند؟؟

وات فاک فیلم سیگمایی دوبله شده 😂😂😅

بی تی اس فنا کونین

هر کس از این یارو بدش میاد کامنت💩 بزاره

واکنش این بزرگوار...بابامم ازش بدش میاد🤣🙋🏻#لایک_بازنشر_یادت_...

نسل جدید صدای استارت موتور . از این به بعد به جای اون صدا ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط