بعد چند ماه برگشتم

بعد چند ماه برگشتم
چند ماه از تخمی ترین ماه های زندگیم چند ماه از بدترین ثانیه های زندگیم ولی الان به خودم اومدم حداقل میتونم بگم کم کم دارم عادت میکنم به یه سری چیزا خلاصه که ور ور ورور سیک خوش اومدم













#رپر#بانو#تیکتاک#اینستا#کسشعر#چرت‌و‌پرت#سادیسم#مازوخیسم#پارانویا#بروگمشو#قهوه#خشم#روانی#بارسا#خوش‌اومدم#رمان#کتاب#داستان#مار
دیدگاه ها (۱)

من خوبم ...قهوه نمیخایید:)

---🌟لایومون🌟---:: ؟بهتر از من? ::---🌟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط