تقصیر من نیست؛

تقصیر من نیست؛
تماشای تو زیباست!
دیدگاه ها (۰)

دلیل من برای زندگی کردن

انقدر بغلت میکنم

حتی اگر ذهنم فراموش کند و قلبم ببخشد و بیخیال شود و تنم خسته...

من بدون تو میمیرم

نجار نیستم...ولی میدونم یه تختت کمه..😁

تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست♥️🅰️♥️

تقصیر دلم نیست صدای تو زیباست🔥◄°l||l° لایک و ؋ـالو یاבت نر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط