یکی:چرا اینقدر ساکتی؟چی تو ذهنته؟

یکی:چرا اینقدر ساکتی؟چی تو ذهنته؟
بنده: ...
دیدگاه ها (۱)

دازای هر صبح:😂😔✨

درست کردید بیایید به ما هم بگید خوبه یا نه که الکی خودمونو ف...

سلامتی فرزند اولا😂💪😔

اهنگی که الان تو ذهنته چیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط