کاشکی اینو می فرستادند 😂

کاشکی اینو می فرستادند 😂
دیدگاه ها (۰)

گناه داشت 🥲

سمم 😂

آقا چند روز پیش کای یک لایوه گذاشته شماره بومیگو لو داد ولی ...

سلام بعد از چند روز برگشتم زیاد حالم خوب نبود و امتحان داشتم...

کاشکی اینو میفهمیدی ....

درکل می دونم یه صلواتی فرستادند دعوا ختم به خیر شد😅

کاشکی می شد به قبلا برگردیم 😥😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط