تو رو دس نمیزنم تو رو نفس میکشم•°•°•°

تو رو دس نمیزنم تو رو نفس میکشم•°•°•°

تاسیان🌙
دیدگاه ها (۰)

همیشه بِخَند :)))))

به یادت که می افتم میلرزه دل و دستم🌙💟🛐🎀🛐🛐🛐🛐🛐💋💋💋💋💋💋💋🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃ش...

in my mind☆☆☆☆

عشق من خیلی ماهه😭💋🛐🛐🛐🛐خودم درس کردن:))))mahsa

اگه ارومیه بشی روت ارس میکشم ... واست حبس تو قفس میکشم ...تو...

اصکی بامنبع ذکر دیگه من نگم

تورو دست نمیزنم تورو نفس میکشم ❤❤❤❤❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط