ولی من آخر نفهمیدم اینا بهم رسیدن یا نه یه جوری بود که به

ولی من آخر نفهمیدم اینا بهم رسیدن یا نه یه جوری بود که بهم نرسیدن انگار اخه😐
#وارث_غیر_ممکن
دیدگاه ها (۲)

عررررر ننهههه🥲😍

پشمام خیلی زود گذشت🥲

وقتی اینا رو گف نابود شدم💔آخه اون دلش نازکه🙂💔میشه از زندگیم ...

دیشب من اینجوری بودم بعد از یه دعوای سنگین بعد نمیدونم چطوری...

نمبدونم چرا هر وقت چشم گرد میکشم

فقط یه جوری نکنین انگار گناهکارم...

یه جوری اس یک قر میده انگار خودش الستوره💢

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط