دلم میخاد محو بشم ولی خب باورم نمیشه کمتر از دوماه دیگه ب

دلم میخاد محو بشم ولی خب باورم نمیشه کمتر از دوماه دیگه باید برم مدرسه 😔
دیدگاه ها (۲)

کی این خانم کیوت میشناسه؟

المپیک عجب چیزی 🫣😔

کاش منم همچین دوستی داشتم:)

بودم ولی خب :)

البته که خب الان دیگه نمیشه که برم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط