باختی؟

باختی؟
دیدگاه ها (۳)

حتما ی پسر بچه ده ساله کره ای باید بهت بگه که درس بخونی؟

یکی بیاد اینو باهم بریم😂

سم ببینید

کونم واسه همین سه تا پاره شد

باختی که....

باختی که...

تهش خودت باختی . . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط