وایب دختره رو دوست دارم ...

وایب دختره رو دوست دارم ...
دیدگاه ها (۱۲)

استوری درخواستی

ولی خدایی عرفان یه چیز دیگس

حالا میفهمی چقدر زیبایی :)

اسکار قشنگ ترین و حق ترین جمله ی دنیا میرسه به این جمله

وایب کارل رو خیلی دوست دارم>>>>

نمیدونم چرا ولی وایب اینا رو دوست دارم

اصلا مهم نیس .. ان شرلی رو واقعا دوست دارم و وایب زندگی کردن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط