ولی واقعا واقعیت این بوده

ولی واقعا واقعیت این بوده
من نمیدونم چرا علاقه داشتیم به بدبخت بودن😐😐
دیدگاه ها (۸)

خدایاااااا مرسییییییی

بگو که گل نفرستد...

امان از دلتنگی

نههههههاین ثدایییی من نییییصصصص

داشتیم #ژاپن میشدیم آخوندا نذاشتن.😭#japan #واقعیت

یه کارکتر کشیدم بدبخت کچله هنوز نمیدونم برا موهاش چی بکشم که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط