یادگار لحظه هایی که کنار تو گذراندم...

یادگار لحظه هایی که کنار تو گذراندم...
دیدگاه ها (۰)

یه جایی تو اعماق ذهنم وجود داره که پر شده از تو ...ولی تو خب...

لعنت...

-ای کاش تمام دنیا ناراحتم میکرد، جز تو؛

مُردم!

دل شکستگی

دعای من برای تو سلامتی و خوشبختی است.و لحظه هایی پر از آرامش...

لحظه هایی که برگشتنی نیست 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط