برای تو ...

برای تو ...
🥰❤
دیدگاه ها (۱۳)

بهتر است عاشق شویم وشکست بخوریم تا اینکه طعم عشق را نچشیده ب...

خندیدن خیلی چیز قشنگیه 🥰🥰😂

میگم کاش آدما هم به شرط چاقو بودن 🥰🥰

🍂🍂

برای کوچه غمگینمبرای تو برای من:))))

برای بقیه 'از ویس متنفرم.'برای تو 'گوش دادن به ویسات دوباره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط