بچه ها

حس میکنم هیچکس منو دوست نداره
من کلی به دوستام خوبی کردم بعدش اومدم حالش رو پرسیدم منو بلاک کرده
دیدگاه ها (۲)

حس و حال من که توی ناراحتی از اینا میزارم

ببینید چقدر دارم فعالیت میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط