بچه ها من بد روی بهرام افشاری کراش زدم نمی‌دونم باید چیکا

بچه ها من بد روی بهرام افشاری کراش زدم نمی‌دونم باید چیکار کنم
دیدگاه ها (۱۰)

حق.......

فقط من روی این بچه کراش زدم؟

بچه ها من همیشههه از مایک متنفر بودم بهش میگفتم زشت مسخره ال...

بچه ها دارم روانمو از دست میدم این همه شخصیت جذاب تو مانهوا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط