آرت دتیز

بعد چندبار تلاش نا موفق بالاخره پست شد
اینو برای دتیز ایشون کشیدم https://wisgoon.com/yumikokurata_0o0
و اینم بگم خودم ته موهای آیکو رو صورتی نکردم چون یجوری میشد
میدونم خیلی بد شده و نمیخواستم پستش کنم ولی چون مال دتیز بود باید پست میکردم
دیدگاه ها (۲۲)

اولین آرت تمرینی تو زندگیم بدون بیس و قالب گیریهخوب شد ؟هرچن...

آرت مسابقه

پست بی ربطه

یکی از اوسی های موردعلاقم

راز الف زمرودی. پارت ۱(بالاخره تابستون)

عشق در‌تاریکی ۱۰اتاق ساکت شده بود.اونقدر ساکت که صدای دستگاه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط