که از هر که زخم خوردم اشنا بود.....

که از هر که زخم خوردم اشنا بود.....
دیدگاه ها (۲)

صبحت بخیر....خدایا به امید تو....❤️❤️❤️

دکلمه ای از جنس بی وفایی ....💔

قدر دان تک تک لحظه های زندگیمون باشیم...👍🏻👌

از کسایی زخم خوردم که یه مدت بهترین دوستام بودن:)))))

دقیقا همینجوری هستم یکی از اخلاقای خوبی دارم که خیلی بده چون...

با من اشنا شو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط