وقتی یکی بهم میگه روانی

وقتی یکی بهم میگه روانی
دیدگاه ها (۱)

هعی ، وقتی یکی بهم میگه چرا درونگرایی:

این منم وقتی یکی بهم میگه چرا انقدر ساکتی:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط