#بخدادیگه تحمل این همه دردو ندارم خدایاااجونموبگیربندت خی

#بخدادیگه تحمل این همه دردو ندارم خدایاااجونموبگیربندت خیلی خستس🖤🖤🖤🖤🖤🖤 :)))))
دیدگاه ها (۷)

#هیچکس نفهمید چی گذشت به من که شدم این آدم

《گاهی باید دردو تحمل کنیم تا ارزش آرامش را بفهمیم.》

دردو بلای پیشیا بخوره تو سرتون🤣🤣من احساس ندارم نه اوناااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط