ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ꨴꨮ𐨃ᩘ݁🕸𝁝Dark 𝐂at
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ꨴꨮ𐨃ᩘ݁🕸𝁝Dark 𝐂at
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕
جیاު باު و𐇽𐇽𐇽ᜒایتی𐨍 حرف داުره :: 🐈⬛️𐇽ꨭꥋ𐇽𐇽ꨭ݁ꨲٌِꨭꥋ
پخ 😼💋
سلام بروبچ چطورین ؟؟
به لایوم خوش اومدین پرنسسا ، جدی حوصله ی فونت ندارم شرمنده 😭🤏🏻
خب بریم سراغ سوالاتون 💝>>
(جیآ 🐈⬛️ | وایتی ☁️)
☁️ : اهنگ مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : 𝑺𝑬𝑶𝑼𝑳 𝑪𝑰𝑻𝒀
☁️ : الگوت تو کیپاپ ؟
🐈⬛️ : یجی ، جونگ کوک 🛐
☁️ : فیلم مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : استرنجر تینگز 😝🤝🏻
☁️ : آیدل مورد علاقت تو ویپاپ ؟
🐈⬛️ : تقریبا همتون 😭💋
☁️ : رنگ مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : مشکی ، آبی کمرنگ
☁️ : پیرسینگ داری ؟
🐈⬛️ : یس 🤝🏻
☁️ : هنوز پیانو کار میکنی ؟
🐈⬛️ : اوهومم 😭💘
☁️ : یادته با هم چقدر خاطره داریم ؟
🐈⬛️ : وایی مگه میشه یادم برهه 😝🎀
☁️ : خواهر یا برادر داری ؟
🐈⬛️ : آرهه یه خواهر کوچولو دارم 😼🤏🏻
☁️ : ایموجی مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : 💘
☁️ : فصل مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : بهار
☁️ : انیمه میبینی ؟
🐈⬛️ : نه زیاد 😭☝🏻
☁️ : اولین گروهی که باهاش فن کیپاپ شدی ؟
🐈⬛️ : بی تی اس 🤝🏻
☁️ : تو ایپاپ هستی ؟
🐈⬛️ : نوچ
☁️ : چند وقته آیدل ویپاپی ؟
🐈⬛️ : حدود ۱ سال 🤏🏻
☁️ : فن چه گروه هایی تو کیپاپ هستی ؟
🐈⬛️ : ایتزی ، اسپا ، بیبی مانستر ، انهایپن ، بی تی اس ، بلک پینک ، استری کیدز ، آیلیت و... (خیلی زیادن 💘)
☁️ : جی ال یا بی ال میبینی ؟
🐈⬛️ : یس ولی بی ال بیشتر- 😔🎀
☁️ : شغل مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : مدل 🛐🛐
☁️ : افراد مورد علاقت تو ویسگون ؟
🐈⬛️ : نسبتام/فرندام 😼💘
☁️ : مانهوا میخونی ؟
🐈⬛️ : بلی بلی
☁️ : کیدراما میبینی ؟
🐈⬛️ : یسس
☁️ : کاپ داری ؟
🐈⬛️ : نوچ 🤝🏻
☁️ : یوتیوبر مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : آرمان و آرتا 🛐🛐
☁️ : شب یا روز ؟
🐈⬛️ : شب>>>
☁️ : گرما یا سرما ؟
🐈⬛️ : عاا هردوشش
☁️ : بایست تو بیبی مانستر ؟
🐈⬛️ : رورا و آسا
☁️ : ماه تولدت ؟
🐈⬛️ : تیر ☝🏻
☁️ : آدرس خونت ؟
🐈⬛️ : بیا دایر بهت بدمح 😍🤏🏻
☁️ : رنگ لباس که تنته ؟
🐈⬛️ : مشکی-
☁️ : چقدر دوستم داری ؟
🐈⬛️ : همونقدر که اهنگای بیلی رو دوس دارمح 😔🤝🏻
☁️ : تاحالا شده فحش خار مادر بهم بدی ؟
🐈⬛️ : نه والاح 😍🎀
☁️ : از کی وارد ویپاپ شدی ؟
🐈⬛️ : عاا یادم نی ولی یک سال میشه ☝🏻
☁️ : پروفم چطوره ؟
🐈⬛️ : گاددد (بیا لیثش بزنمح)
☁️ : شیشه یا تریاک ؟
🐈⬛️ : ترکیب- چیز تریاک 😔🤏🏻
☁️ : شیرموز یا شیرکاکائو ؟
🐈⬛️ : شیرموز 🤝🏻
☁️ : جنگل یا دریا ؟
🐈⬛️ : دریاا
☁️ : هایون یا حایون ؟
🐈⬛️ : حایو- چیز هایون 😃🎀
☁️ : من یا هایون ؟
🐈⬛️ : منطق سوالت تو حلقمح- 😍💔
☁️ : حیوون مورد علاقت؟
🐈⬛️ : گربه و خرگوش
☁️ : لارا رو دوس داریح ؟
🐈⬛️ : یس یس 😝
☁️ : جیث یا گوظ ؟
🐈⬛️ : جیث 😔🎀
☁️ : محل زندگیت ؟
🐈⬛️ : تهران
☁️ : من یا تو ؟
🐈⬛️ : چ- 😔💔
☁️ : ساچی یا چی سا ؟
🐈⬛️ : ساچی 😝🤝🏻
(مرسی تا اینجا خوندی خانوم خوشگلهه 😝💋)
بوس بهتونن 💘>>
اּްد𐇽 اࡄت⃘وری𐨆 بࡄ݅ـہ عرو𐇽𐇽𐇽ᜒࡄکޯ ؟
𝃔 ꠹ᩩᩞ݄݃ 𝐛𝐚𝐝 #𝐠𝐢𝐫𝐥
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡼⠗⡿⣾⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠓⡞⢩⣯⡀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⡹⠁⢰⠃⣩⣿⡇⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢷⣿⠿⣉⣩⠛⠲⢶⡠⢄⠐⣣⠃⣰⠗⠋⢀⣯⠁⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⣯⣠⠬⠦⢤⣀⠈⠓⢽⣾⢔⣡⡴⠞⠻⠙⢳⡄
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣵⣳⠖⠉⠉⢉⣩⣵⣿⣿⣒⢤⣴⠤⠽⣬⡇
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⢻⣟⠟⠋⢡⡎⢿⢿⠳⡕⢤⡉⡷⡽⠁
⣧⢮⢭⠛⢲⣦⣀⠀⠀⠀⠠⡀⠀⠀⠀⡾⣥⣏⣖⡟⠸⢺⠀⠀⠈⠙⠋⠁⠀⠀
⠈⠻⣶⡛⠲⣄⠀⠙⠢⣀⠀⢇⠀⠀⠀⠘⠿⣯⣮⢦⠶⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢻⣿⣥⡬⠽⠶⠤⣌⣣⣼⡔⠊⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢠⣿⣧⣤⡴⢤⡴⣶⣿⣟⢯⡙⠒⠤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠘⣗⣞⣢⡟⢋⢜⣿⠛⡿⡄⢻⡮⣄⠈⠳⢦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠈⠻⠮⠴⠵⢋⣇⡇⣷⢳⡀⢱⡈⢋⠛⣄⣹⣲⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣱⡇⣦⢾⣾⠿⠟⠿⠷⠷⣻⠧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠻⠽⠞⠊⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕ ࣪ ⃕ ⃕ ⃕
جیاު باު و𐇽𐇽𐇽ᜒایتی𐨍 حرف داުره :: 🐈⬛️𐇽ꨭꥋ𐇽𐇽ꨭ݁ꨲٌِꨭꥋ
پخ 😼💋
سلام بروبچ چطورین ؟؟
به لایوم خوش اومدین پرنسسا ، جدی حوصله ی فونت ندارم شرمنده 😭🤏🏻
خب بریم سراغ سوالاتون 💝>>
(جیآ 🐈⬛️ | وایتی ☁️)
☁️ : اهنگ مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : 𝑺𝑬𝑶𝑼𝑳 𝑪𝑰𝑻𝒀
☁️ : الگوت تو کیپاپ ؟
🐈⬛️ : یجی ، جونگ کوک 🛐
☁️ : فیلم مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : استرنجر تینگز 😝🤝🏻
☁️ : آیدل مورد علاقت تو ویپاپ ؟
🐈⬛️ : تقریبا همتون 😭💋
☁️ : رنگ مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : مشکی ، آبی کمرنگ
☁️ : پیرسینگ داری ؟
🐈⬛️ : یس 🤝🏻
☁️ : هنوز پیانو کار میکنی ؟
🐈⬛️ : اوهومم 😭💘
☁️ : یادته با هم چقدر خاطره داریم ؟
🐈⬛️ : وایی مگه میشه یادم برهه 😝🎀
☁️ : خواهر یا برادر داری ؟
🐈⬛️ : آرهه یه خواهر کوچولو دارم 😼🤏🏻
☁️ : ایموجی مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : 💘
☁️ : فصل مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : بهار
☁️ : انیمه میبینی ؟
🐈⬛️ : نه زیاد 😭☝🏻
☁️ : اولین گروهی که باهاش فن کیپاپ شدی ؟
🐈⬛️ : بی تی اس 🤝🏻
☁️ : تو ایپاپ هستی ؟
🐈⬛️ : نوچ
☁️ : چند وقته آیدل ویپاپی ؟
🐈⬛️ : حدود ۱ سال 🤏🏻
☁️ : فن چه گروه هایی تو کیپاپ هستی ؟
🐈⬛️ : ایتزی ، اسپا ، بیبی مانستر ، انهایپن ، بی تی اس ، بلک پینک ، استری کیدز ، آیلیت و... (خیلی زیادن 💘)
☁️ : جی ال یا بی ال میبینی ؟
🐈⬛️ : یس ولی بی ال بیشتر- 😔🎀
☁️ : شغل مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : مدل 🛐🛐
☁️ : افراد مورد علاقت تو ویسگون ؟
🐈⬛️ : نسبتام/فرندام 😼💘
☁️ : مانهوا میخونی ؟
🐈⬛️ : بلی بلی
☁️ : کیدراما میبینی ؟
🐈⬛️ : یسس
☁️ : کاپ داری ؟
🐈⬛️ : نوچ 🤝🏻
☁️ : یوتیوبر مورد علاقت ؟
🐈⬛️ : آرمان و آرتا 🛐🛐
☁️ : شب یا روز ؟
🐈⬛️ : شب>>>
☁️ : گرما یا سرما ؟
🐈⬛️ : عاا هردوشش
☁️ : بایست تو بیبی مانستر ؟
🐈⬛️ : رورا و آسا
☁️ : ماه تولدت ؟
🐈⬛️ : تیر ☝🏻
☁️ : آدرس خونت ؟
🐈⬛️ : بیا دایر بهت بدمح 😍🤏🏻
☁️ : رنگ لباس که تنته ؟
🐈⬛️ : مشکی-
☁️ : چقدر دوستم داری ؟
🐈⬛️ : همونقدر که اهنگای بیلی رو دوس دارمح 😔🤝🏻
☁️ : تاحالا شده فحش خار مادر بهم بدی ؟
🐈⬛️ : نه والاح 😍🎀
☁️ : از کی وارد ویپاپ شدی ؟
🐈⬛️ : عاا یادم نی ولی یک سال میشه ☝🏻
☁️ : پروفم چطوره ؟
🐈⬛️ : گاددد (بیا لیثش بزنمح)
☁️ : شیشه یا تریاک ؟
🐈⬛️ : ترکیب- چیز تریاک 😔🤏🏻
☁️ : شیرموز یا شیرکاکائو ؟
🐈⬛️ : شیرموز 🤝🏻
☁️ : جنگل یا دریا ؟
🐈⬛️ : دریاا
☁️ : هایون یا حایون ؟
🐈⬛️ : حایو- چیز هایون 😃🎀
☁️ : من یا هایون ؟
🐈⬛️ : منطق سوالت تو حلقمح- 😍💔
☁️ : حیوون مورد علاقت؟
🐈⬛️ : گربه و خرگوش
☁️ : لارا رو دوس داریح ؟
🐈⬛️ : یس یس 😝
☁️ : جیث یا گوظ ؟
🐈⬛️ : جیث 😔🎀
☁️ : محل زندگیت ؟
🐈⬛️ : تهران
☁️ : من یا تو ؟
🐈⬛️ : چ- 😔💔
☁️ : ساچی یا چی سا ؟
🐈⬛️ : ساچی 😝🤝🏻
(مرسی تا اینجا خوندی خانوم خوشگلهه 😝💋)
بوس بهتونن 💘>>
اּްد𐇽 اࡄت⃘وری𐨆 بࡄ݅ـہ عرو𐇽𐇽𐇽ᜒࡄکޯ ؟
𝃔 ꠹ᩩᩞ݄݃ 𝐛𝐚𝐝 #𝐠𝐢𝐫𝐥
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⡼⠗⡿⣾⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⡼⠓⡞⢩⣯⡀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣀⣀⣀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠰⡹⠁⢰⠃⣩⣿⡇⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⢷⣿⠿⣉⣩⠛⠲⢶⡠⢄⠐⣣⠃⣰⠗⠋⢀⣯⠁⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠙⣯⣠⠬⠦⢤⣀⠈⠓⢽⣾⢔⣡⡴⠞⠻⠙⢳⡄
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠘⣵⣳⠖⠉⠉⢉⣩⣵⣿⣿⣒⢤⣴⠤⠽⣬⡇
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⢻⣟⠟⠋⢡⡎⢿⢿⠳⡕⢤⡉⡷⡽⠁
⣧⢮⢭⠛⢲⣦⣀⠀⠀⠀⠠⡀⠀⠀⠀⡾⣥⣏⣖⡟⠸⢺⠀⠀⠈⠙⠋⠁⠀⠀
⠈⠻⣶⡛⠲⣄⠀⠙⠢⣀⠀⢇⠀⠀⠀⠘⠿⣯⣮⢦⠶⠃⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢻⣿⣥⡬⠽⠶⠤⣌⣣⣼⡔⠊⠁⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⢠⣿⣧⣤⡴⢤⡴⣶⣿⣟⢯⡙⠒⠤⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠘⣗⣞⣢⡟⢋⢜⣿⠛⡿⡄⢻⡮⣄⠈⠳⢦⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠈⠻⠮⠴⠵⢋⣇⡇⣷⢳⡀⢱⡈⢋⠛⣄⣹⣲⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⢿⣱⡇⣦⢾⣾⠿⠟⠿⠷⠷⣻⠧⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠈⠙⠻⠽⠞⠊⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀
- ۸.۵k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط