اگر بانگو فنی تبریک می گم این گروه برای تو ساخته شده

دیدگاه ها (۱)

دازای اوسامو

دازای و چویا

دازای و چویا ( عقلم ریدم چی بزارم)

من عاشق این اهنگم

تبریک می گم 🌚 ...

زمانی که من بانگو فن بودم هیشکی بانگو فن نبود ولی الاننننمنن...

کاش میشد عضوش باشم......این گروه و می خواممم از گروه پسرش تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط