خیلی دلتنگیم...

دیدگاه ها (۸۳)

عجب گلی روزگار ز دست ایران گرفت...

بماند به یادگار...

برای تنفیذ رییس جمهور جدید باید رییس جمهور سابق باشه

برای امنیت و آرامش ما جان دادید...

دلتنگیم🥲❤️‍🩹

دلتنگیم❤️‍🩹😔

دلتنگیم....#سید_علی_خامنه_ای #لبیک_یا_خامنه_ای #یاسین_قنبری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط