هیونجین: هشت ساله دارم میکاپ میشم و میکاپم میکنن ولی هنوز
هیونجین: هشت ساله دارم میکاپ میشم و میکاپم میکنن ولی هنوز عادت نکردم موقع خط چشم کشیدن زیر چشم پلک نزنم و چشمهام رو باز نگه دارم هر بار سختمه
اینجا ریسابه براش خط چشم میکشید، هیونجین:
😭😭😭😂😂🤏🏻🤏🏻
اینجا ریسابه براش خط چشم میکشید، هیونجین:
😭😭😭😂😂🤏🏻🤏🏻
- ۱.۱k
- ۰۵ اسفند ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط