چندتاشو بلد بودی.؟

چندتاشو بلد بودی.؟
دیدگاه ها (۵)

از پیج راضی هستید؟

بی ال

بلد بودمتو تو بلدم بودی...

عزیز‌ِ من،تونه دیر رسیدیو نه جا موندی،فقطهمونقدر کهبلد بودیق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط