پنج شنبه دیگری اومد و این دلم آروم و قرار نداره 😭😭

پنج شنبه دیگری اومد و این دلم آروم و قرار نداره 😭😭
خدایا غم مادر هنوزم برام تازگی داره🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀
دیدگاه ها (۰)

به وجود خودت افتخار کن بانو جان ...

یادش بخیر 👌👌

پنج شنبه دم پسین💔💔💔💔💔💔💔هنوزم منتظر تماست هستم که فقط یه بار ...

دا دلتنگم سیت 😥😥😥😥#مادر#دلتنگی #صلوات🖤🖤

خب احتمال داره تو این هفته نباشم چون یه سری کار هایی برام پی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط