سلامم سلامم
سلامم سلامم
دلتون برام تنگ سده بود؟ من برگشتممم تو دوران قطعی نت نبودم چون با ایمل تو اکانتمم و وقتی نتا ملی یود از اکانتم پرت شده بودم بیرون و خلاصه که الان هستم احتمالا یه چنل تو ایتا یا تلگرام بزنم نمیدونم کجا بزنم شما بگین بهم
و نظرتونه یه پیج بزنم واسه استرنجر تینگز؟
نظرتونو بهم اعلام کنین قشنگامم😭😭
دلتون برام تنگ سده بود؟ من برگشتممم تو دوران قطعی نت نبودم چون با ایمل تو اکانتمم و وقتی نتا ملی یود از اکانتم پرت شده بودم بیرون و خلاصه که الان هستم احتمالا یه چنل تو ایتا یا تلگرام بزنم نمیدونم کجا بزنم شما بگین بهم
و نظرتونه یه پیج بزنم واسه استرنجر تینگز؟
نظرتونو بهم اعلام کنین قشنگامم😭😭
- ۷۸۹
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط