اصن اون موقع عذاب وجدان می‌ره تو کونممم

اصن اون موقع عذاب وجدان می‌ره تو کونممم
دیدگاه ها (۱)

لیلیلیی

اره دیگه

والا

یعنی چییییی که نمیفرستیی؟

باکو تا قبل از شی اون حتی اسم عذاب وجدان رفاقت هم نمیدونس

دلیل عذاب وجدان های ایتادوری 🙂با احترام من تو رو....

عذاب وجدان ابدی🐺☆✮〰 〰☆✮🐺

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط