منم یکیو داشتم که خیلی دوسم داشت😅💔

منم یکیو داشتم که خیلی دوسم داشت😅💔
دیدگاه ها (۶)

😅🖤

❤️‍🩹🥲

😉

هیچ کس وجدان نداره من یکیو خیلی دوستش داشتم دلمو شکست 💔

اره داشتم میگفتم شوهرم خیلی دوسم داره برای همین هرچی میگم می...

کاش منم یکیو داشتم اینطوری دلداریم می داد.....! #جیکوک #کوکم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط