تا وقتی کنسرت ایشون نرفتم حق ندارم بمیرم

دیدگاه ها (۲)

اون هس حسودی چرا؟

تراپی؟ نه ممنون میا هس

اهنگاش ، حرفاش‌ ، لبخنداش>>>

حرفاش بهتر از صد جلسه تراپی حالتو خوب میکنه:)))

ایشون چقدر خوشگله من برمبراش بمیرم🛐

من برا ایشون بمیرم ؟تو چقد ماهی آخه اگه پیجی داشتی بهم بده پ...

وقتی بمیرم... 🥹🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط