شما هم هنوز حفظ هستین یا فقط منم

شما هم هنوز حفظ هستین یا فقط منم
دیدگاه ها (۰)

حالا من که همیشه این آهنگ رو واسه کراشام یا رفیقم میخونم🤣😭

وقتی پیش شیرینه🤣🤣

شما ها هم اینجوری هستین یا فقط منم!؟

این منم وقتی سعی میکنم نقاشی بکشم و پی میبرم جهت حفظ آبرو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط